Waarom kan ik maar 2 grootverpakkingen bestellen?
Voor een klein aantal producten geldt een maximum van 2 grootverpakkingen per bestelling.
De reden hiervoor is simpel: deze producten zijn zó volumineus dat het anders lastig (en soms zelfs onmogelijk) is om ze op een normale en betaalbare manier te verzenden. Door het aantal te beperken, kunnen we ervoor zorgen dat jouw bestelling goed verpakt, op tijd én zonder problemen bij je aankomt.
Zo houden we het voor iedereen werkbaar – voor jou als klant én voor ons als verzender.
Heb je hier vragen over of wil je toch graag meer bestellen? Laat het ons gerust weten, we denken graag met je mee.
Niet gevonden wat je zocht?Meestgestelde vragen
Liever een medewerker spreken?
Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 17:00 uur. Via chat & Facebook zijn wij van maandag t/m vrijdag
bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur.
Start een chat
24/7 binnen 1 minuut
Stuur een e-mail
Antwoord binnen 24 uur
Telefoon
Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00
0850030008
Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00
Meestgestelde vragen
Liever een medewerker spreken?
Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 17:00 uur. Via chat & Facebook zijn wij van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur.
Start een chat
24/7 binnen 1 minuut
Stuur een e-mail
Antwoord binnen 24 uur
Telefoon
Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00
0850030008
Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00